SARINANDE

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 196 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sarinande. Meer weten? Ontdek meer

20 mei 2026 om 21:18 Sarinande hielp me omdat thuisbezorgd het verkeerde adres opgaf! 33 ipv 31 voor mijn huisnummer!!! Ik belde op en Sarinande veranderde het nummer gelijk. Ik heb daar vaak gegeten en deze keer was het eten voortreffelijk vooral de vis Ikan Bali.
13 mei 2026 om 13:29 goed verpakt, lekker
10 mrt 2026 om 18:51 redelijk snel iets na de gevraagde tijd verder prima netjes en beleefd
20 feb 2026 om 18:46 zeker goed verpakt eigelijk te ver weg van ons om het warm thuis tekrijgen
22 dec 2025 om 17:35 Echt? 2 porties pisang zijn 2 halve banaantjes die nog koud zijn en naar leer smaken? En daar betaal je 7 euro voor. Belachelijk!!! Nooit meer...
25 nov 2025 om 6:08 was snel en eten heerlijk
21 aug 2025 om 17:28 Kregen een paar keer diarree na het eten van een maaltijd van Sarinande
17 aug 2025 om 21:03 De maaltijd was goed. De inhoud van de vega loempia was bedorven oid die gelijk weggegaan.
15 aug 2025 om 12:44 niet vers. bezorger ook slechte reclame
7 aug 2025 om 6:00 snel en optijd!
25 jul 2025 om 21:11 Gewoon top!
15 jul 2025 om 20:19 Heerlijk